Jysk Fynske Medier

Customer Journey Expert til GulogGratis.dk



Kan du sikre, at brugerne af GulogGratis.dks digitale platforme får den bedste brugeroplevelse og – rejse? Så er det lige præcis dig vi leder efter.

Til en ny opslået stilling søger vi en kandidat, som kan tage ansvar for brugeroplevelsen på vores digitale platform og derigennem realisering af virksomhedens målsætninger.

Du skal blandt andet arbejde med at facilitere og opsamle og analysere data fra brugeroplevelses/-rejse workshops med stakeholders, der repræsenterer alle dele af forretningen, samt private- og erhvervsbrugerne af guloggratis.dk.

Du skal formå at omdanne viden, research og data til indsatser på tværs af relevante funktioner i GulogGratis.dk. Desuden skal du løbende følge op på indsatserne, samt afrapporterer på status og effekt på den overordnede brugerrejse.

Stillingen har central betydning for udvikling af forretningen. Dette betyder, at du bliver en del af business boardet. Business boardet er det operationelle og taktiske samlingspunkt for Guloggratis.dk A/S og består af en repræsentant fra alle dele af forretningen, som hver uge får opsamlet, prioriteret og koordineret nye og igangværende projekter og opgaver.


Vi forestiller os en kandidat med en stærk faglig profil, kendetegnet ved:

• +5 års erfaring med brugerrejser indenfor webudvikling

• +3 års erfaring indenfor E-commerce, auktions- eller markedspladssites

• Erfaring med at arbejde i agile rammer og processer samt dokumentation

• God forståelse for tekniske muligheder og begrænsninger

• Facilitering af møder og workshops - primært relateret til brugeroplevelse

• Behersker dansk og engelsk i skrift og tale


Det er vigtigt, at man som person er kendetegnet ved at kunne:

• Evne at sætte sig i brugerens sted.

• Kommunikere med alle led og tilpasse “sproget” afhængig af modtager og forum.

• Forstå og formidle komplekst materiale.

• Evne at organisere, strukturere og skabe overblik.

• Være pragmatisk og løsningsorienteret.

• Være analytisk og videns-/datadreven.

• Besidde en kommerciel forståelse.


Vi kan tilbyde dig

En fleksibel og dedikeret arbejdsplads, hvor du har stor indflydelse på dagligdagen. Et engageret team med gode kollegaer og en organisation med fuldt fokus på udvikling og succes.

Der tilbydes naturligvis en god lønpakke som indeholder pensionsordning samt sundhedsforsikring. Desuden følger der også en række medarbejderfordele gennem vores JyskFynskeMediers koncernsejerskab.


Praktiske oplysninger

Du vil have arbejdsplads centralt i Odense, på Banegårdspladsen 1.


Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Claus Ellebjerg Due, Ansvarlig for forretningsudvikling på 31240451 og mail cledu@jfmedier.dk


Ansøgningsfristen er 22. august 2022

Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.



Informationer om stillingen

Stillings id: 2022-07-06
Opslagsdato: 21-jul-2022
Sidste frist: 19-aug-2022
Kontaktperson: Claus Ellebjerg Due
Søg stillingen her

Uopfordret ansøgning
Hvis vi på nuværende tidspunkt ikke har en ledig stilling, som matcher dine ønsker, er du velkommen til at søge uopfordret. Jysk Fynske Medier er en arbejdsplads med høj puls og fuld fart på. En arbejdsplads, hvor hver dag er forskellig. Og en arbejdsplads med fantastiske muligheder for at udvikle dig – både fagligt og personligt.

søg uopfordret

 




vidste du at

… at vi har 1,373 mio ugentlige brugere af digitale platforme (websites)

vidste du at

STEP er Jysk Fynske Mediers reklame- og kommunikationsbureau med kontorer i Odense og Holstebro 

vidste du at

... Jysk Fynske Medier tager aktiv del i lokale kultur- og idrætsforeninger