Jysk Fynske Medier

Kundeservicerådgiver



Kan du fange din lytter med ord? Så har vi jobbet til dig. Vi søger en kundeservicerådgiver på fuld tid, som kan bidrage til at give vores læsere den gode oplevelse gennem telefonen.

Jysk Fynske Medier er Danmarks næststørste private medievirksomhed med 15 dagblade, 63 ugeaviser, 5 radiostationer, en lang række nyhedssites og andre digitale brands. Vores vision er at støtte demokrati og sammenhængskraft i hele Danmark med rod i det lokale. I kundeservice understøtter vi visionen ved at skabe og fastholde loyale kunder.


Om jobbet:

Du bliver en del af vores sammentømrede outbound-team på fire personer, og vi sikrer vores læsere gennem gode kundeoplevelser. Vores teams opgave er at ringe til eksisterende læsere og foretage serviceopkald og telefoniske spørgeskemaundersøgelser. Vores formål er at sikre den gode kundeoplevelse og pleje vores trofaste læsere, og vi har ofte andre typer af opgaver, der opfylder vores formål.

Vi tilbyder

- en stilling, hvor ansvar, performance og socialt samvær vægtes højt

- rig mulighed for at træne dine kommunikationsevner

- en afdeling, som værdsætter sund feedback-kultur og prioriterer både afdelingens og den enkeltes trivsel


Vi forventer, at du

- er mødestabil og selvstændig

- har mod på at arbejde med din samtaleteknik og samtalestruktur

- trives med højt tempo

- tager ansvar for egne arbejdsopgaver og egen udvikling

- være med til og skabe et socialt fællesskab


For at være det perfekte match kan du nikke genkendende til følgende

”Jeg elsker at yde god service og går gerne skridtet videre for at opfylde kundens behov.”

”Mine kommunikative evner er i top, og jeg kan lide at træne mine evner til at opnå en endnu bedre dialog.”

”Jeg taler og skriver fejlfrit på dansk.”

”Det er vigtigt for mig at deltage aktivt for at nå afdelingens mål i fællesskab med mine kolleger.”


Praktiske oplysninger

Arbejdstiden er mandag-torsdag kl. 9.00-17.00 og fredag 9.00-16.30. Du vil have arbejdsplads centralt i Odense på Banegårdspladsen 1, og vi tilbyder fast timeløn og en række medarbejderfordele.


Send ansøgning og CV senest d. 19. august

Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når rette kandidat er fundet.


Ved spørgsmål kontakt reklamations- & outbound teamleder Christian Thodsen på mail eller telefon 65455496 / chthh@jfmedier.dk



Informationer om stillingen

Stillings id: 2022-07-05
Opslagsdato: 19-jul-2022
Sidste frist: 19-aug-2022
Kontaktperson: Christian Thodsen Tolstrup Hvid
Søg stillingen her

Uopfordret ansøgning
Hvis vi på nuværende tidspunkt ikke har en ledig stilling, som matcher dine ønsker, er du velkommen til at søge uopfordret. Jysk Fynske Medier er en arbejdsplads med høj puls og fuld fart på. En arbejdsplads, hvor hver dag er forskellig. Og en arbejdsplads med fantastiske muligheder for at udvikle dig – både fagligt og personligt.

søg uopfordret

 




vidste du at

... Jysk Fynske Medier tager aktiv del i lokale kultur- og idrætsforeninger

vidste du at

STEP er Jysk Fynske Mediers reklame- og kommunikationsbureau med kontorer i Odense og Holstebro 

vidste du at

... Deal.dk har hver måned mere end 300.000 og spotdeal.dk mere end 250.000 månedlige brugere