Jysk Fynske Medier

Business Graduate til Jysk Fynske Medier



Interesserer du dig for ledelse og forretningsudvikling, og er du klar til at kickstarte din karriere i et Graduate Program, der er ud over det sædvanlige? Så har du nu chancen for at blive en del af Jysk Fynske Mediers nye Business Graduate Program i B2B salgsafdeling.


Kickstart på din karriere

Fra første dag træder du ind i en spændende og travl hverdag i en af Danmarks største mediekoncerner.

Som Business Graduate ansættes du i B2B Odense med mulighed for videre ansættelse enten i Odense eller en af vores andre geografiske placeringer efter endt forløb. Du kommer løbende til at stifte bekendtskab med vores øvrige lokationer, så du får en holistisk tilgang til forretningen.

Som en del af JFM kan du forvente sparring og uddannelse inden for personlig udvikling, projektledelse, forretningsudvikling samt formidlings- og præsentationsteknik. Du vil komme til at sparre med de andre graduates, og I vil lære af hinandens forskelligheder undervejs. Alt sammen for at støtte hinanden i den faglige og personlige karriereudvikling.

Din udvikling styres af en individuel karriereplan med klare indlæringsmål for hver af de fire perioder. Du vil få din egen mentor, som vil følge dig igennem hele forløbet og en buddy, der sikrer, at du falder godt til. Udover hands-on erfaring fra dine egne opgaver, vil du få erfaring med tværgående projekter samt ny teoretisk viden fra både interne og eksterne uddannelsesprogrammer.

Vi har tilliden til at give ansvar til alle, som tager ansvar. Derfor er opskriften på succes hos os super simpel:

Tag ansvar for egne opgaver + egen læring = Få ansvar og stejl karrierekurve


Graduate forløb

B2B´s nye Graduate Program er et forløb på 18 måneder med start den 2. januar 2023. Forløbet er opbygget i fire turnusforløb i relevante afdelinger. Du vil deltage i strukturerede træningsforløb med løbende evalueringer.

Grundprogrammet er ens for alle graduates og løber de første 12 måneder. Når du har gennemført grundprogrammet, vil du have opnået kompetencer inden for:

  • Projektledelse
  • Forretningsudvikling
  • Strategiske projekter / implementering
  • Salgsledelse

I grundprogrammet kommer du også til at arbejde med en palette af mere specialiserede opgaver, såsom analyse, ledelsestræningsprogrammer, marketing, m.m.

Når du har færdiggjort grundprogrammet, får du lov at gå i dybden med ét område i 6 måneder. Her får du mulighed for at specialisere dig indenfor:

  • Business Intelligence
  • Radio
  • Digitalisering
  • Markedsudvikling
  • Salg
  • Projektledelse


Programstart og lokation

Du skal kunne starte d. 2. januar 2023 og forløbet vil primært finde sted i Odense. På nogle projekter vil der være mulighed for at besøge vores andre lokationer rundt om i Danmark, f.eks. København, Århus eller Vejle.

Hvem er vi på udkig efter?

Du har netop afsluttet din uddannelse på kandidatniveau eller har maksimalt 2 års erfaring, efter du har afsluttet dine studier.

Du har en stærk forretnings- og økonomisk forståelse gennem din uddannelse inden for eksempelvis virksomhedsudvikling, salg, marketing eller lignende, og du er i stand til at formidle information til forskellige grupper udenfor dit fagområde. Du har flair for systemer og har lyst til at prøve kræfter med det for at skabe gennemsigtighed i arbejdet med forretningens kunder og interessenter. Du kan desuden begå dig professionelt på både dansk og engelsk.

Som person er du positiv – du tror på, at samarbejde er et nøgleelement i at lykkes med udfordringer og forstår vigtigheden i at lytte til og inddrage de mennesker, du har omkring dig. Du er nysgerrig – ikke mindst på andre fagligheder – og trives godt med en stor berøringsflade. At dagen slutter anderledes end den startede, synes du kun er spændende, for det at være forandringsparat og fleksibel er helt naturligt for dig i jagten på den gode løsning.

Mod er en af vores værdier, og derfor må du gerne fyre (dårlige) jokes af, selvom ingen har grinet af de seneste 10 – så matcher du nemlig en stor del af dine kollegaer :)


Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kommerciel Chef for Forretningssupport Christina Rasch på tlf. 4014 1665.

Ansøgningsfristen er torsdag d. 1. september.


Om Jysk Fynske Medier       

I Jysk Fynske Medier støtter vi demokrati og sammenhængskraft med rod i det lokale og helt nære. Det er en vigtig samfundsopgave, som vi har løst i 250 år, og det vil vi blive ved med. Vi har en klar vision om at være den foretrukne formidler af troværdig, kritisk og konstruktiv journalistik – og relevant indhold. Men vi vil gøre det på nye måder og på nye platforme, så vi er dem, danskerne først går til, når de vil inspireres og oplyses. Vi vil udvikle og manifestere os som det stærke mediefællesskab, vi er, heriblandt udbygge vores digitale tilstedeværelse. Vi arbejder ud fra vores værdier tillid, mod og ansvar, og vi forpligter os til at skabe en tidssvarende og bæredygtig forretning. Vores medarbejdere har frihed under ansvar, og de er med til at sætte deres præg på virksomhedens udvikling.




Informationer om stillingen

Stillings id: 2022-07-02
Opslagsdato: 07-jul-2022
Sidste frist: 01-sep-2022
Kontaktperson: Christina Rasch
Søg stillingen her

Uopfordret ansøgning
Hvis vi på nuværende tidspunkt ikke har en ledig stilling, som matcher dine ønsker, er du velkommen til at søge uopfordret. Jysk Fynske Medier er en arbejdsplads med høj puls og fuld fart på. En arbejdsplads, hvor hver dag er forskellig. Og en arbejdsplads med fantastiske muligheder for at udvikle dig – både fagligt og personligt.

søg uopfordret

 




vidste du at

STEP er Jysk Fynske Mediers reklame- og kommunikationsbureau med kontorer i Odense og Holstebro 

vidste du at

... avisen Danmark har 451.000 ugentlige læsere og er dermed ét landets mest læste dagblade

vidste du at

... Deal.dk har hver måned mere end 300.000 og spotdeal.dk mere end 250.000 månedlige brugere