Jysk Fynske Medier

HR-konsulent til Jysk Fynske Medier (barselsvikariat)



Motiveres du af at løse mange og forskelligartede opgaver indenfor HR-administration? Har du flair for detaljen samt forståelsen for administrative processer? Og motiveres du af at være med til at implementere og vedligeholde systemer og bidrage til høj kvalitet i administrative opgaver? Så er du helt klart vores barselsvikar i stillingen som HR konsulent.

 

Du vil blive en del af en HR-afdeling bestående af fem HR-konsulenter, som beskæftiger sig med hele HR-paletten. Du vil, sammen med nogle af dine nye kolleger, blive limen, som binder de forskellige HR-forretningsområder sammen. Din kommunikation med organisationen vil oftest være via telefon eller mail, da vi er spredt på mere end 50 lokationer.

 

Om jobbet

Vi har brug for en HR-konsulent, der kan være med til at sikre en professionel og effektiv håndtering af de daglige HR-opgaver. Du medvirker bl.a til:

 

  1. Udarbejdelse af juridiske dokumenter, som fx kontrakter og opsigelser
  2. Opdatering og vedligeholdelse af vores HR-system (HR-data)
  3. Håndtering af leder- og medarbejderhenvendelser indenfor emner som barsel, ferie, pension, etc.
  4. Yde sparring på overenskomstområder som fx DJ, HK og 3F
  5. Styring, prioritering og eksekvering af de administrative opgaver
  6. Udvikling og implementering af nye forretningsgange og processer

 

Om dig

Vi har et kontinuerligt fokus at optimere vores forretningsgange, så har du arbejdet med implementering af digitale HR-processer, og kan gennemskue styrkerne og begrænsningerne ved det, så er det en fordel. Derudover forventer vi, at du:

 

  1. Har relevant erhvervserfaring på HR-området
  2. Er detaljeorienteret og præcis 
  3. Har en god forretningsforståelse
  4. Har et struktureret mindset samt trives i et arbejdsmiljø, hvor der er fart på
  5. Er vant til at arbejde i et HR-system
  6. Har en fleksibel og serviceminded tilgang til arbejdsopgaverne
  7. Er proaktiv i forhold til effektivisering af processer

 

Yderligere skal du trives i et krydsfelt med mange interessenter og beslutningstagere og samtidig være løsningsorienteret og ikke mindst stærk i at skabe relationer.

 

Vi tilbyder en uformel omgangstone, hvor humor er en vigtig del af hverdagen. Du vil få en flok engagerede og entusiastiske kolleger i Danmarks andenstørste private mediekoncern. Vi arbejder med stor selvstændighed og indflydelse i håndtering af arbejdsopgaverne. Vi har en attraktiv lønpakke med bl.a. pension og sundhedssikring, som dækker dig og dine børn. Vikariatet løber fra 1. november og ca. et år frem.

 

Yderligere information

Vil du vide mere om jobbet og om os, er du meget velkommen til at kontakte HR-konsulent Anne Langhoff Damgaard på mobil 3029 6768 eller mail anlda@jfmedier.dk.


Ansøgningsfrist: Senest d. 30. september 2021.


Arbejdssted: Vores hovedkontor i Vejle.

Vi indkalder løbende til samtale og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige kandidat er fundet.

 

 


Informationer om stillingen

Stillings id: 2021-08-09
Opslagsdato: 20-aug-2021
Sidste frist: 30-sep-2021
Kontaktperson: Anne Merethe Christensen
Søg stillingen her

Uopfordret ansøgning
Hvis vi på nuværende tidspunkt ikke har en ledig stilling, som matcher dine ønsker, er du velkommen til at søge uopfordret. Jysk Fynske Medier er en arbejdsplads med høj puls og fuld fart på. En arbejdsplads, hvor hver dag er forskellig. Og en arbejdsplads med fantastiske muligheder for at udvikle dig – både fagligt og personligt.

søg uopfordret

 




vidste du at

... Jysk Fynske Medier tager aktiv del i lokale kultur- og idrætsforeninger

vidste du at

... Deal.dk har hver måned mere end 380.000 og spotdeal.dk mere end 310.000 månedlige brugere

vidste du at

STEP er Jysk Fynske Mediers reklame- og kommunikationsbureau med kontorer i Odense og Holstebro