Jysk Fynske Medier

Koordinatorpraktikant til Odense



Dig og dine opgaver

 

Du har en naturlig interesse for det digitale, du trives med et forholdsvist højt tempo i din dagligdag og du har det helt fint med, at virkeligheden i morgen måske ser lidt anderledes ud end i går. Vores produkter og ydelser tilpasses løbende til markedet og den teknologiske udvikling, og derfor er vores hverdag aldrig ensformig.

 

Dine opgaver vil bestå i at bistå den digitale salgsafdeling med diverse projektopgaver, herunder rapportopfølgninger, praktisk planlægning af workshops, udformning af kommunikation og salgsindsatser, koordinering af tilpasninger i bookingprocedurer, markedsanalyser, kunderesearch og andre ad hoc-opgaver.

 

Afhængig af praktikkens varighed, forventer vi at kunne udstationere dig internt i koncernen i andre relaterede afdelinger for at give dig viden om og indsigt i bl.a. vores dataafdeling i vores reklamebureau, traffic management i vores afdeling for medieaktivering eller andre afdelinger, som måtte være relevante for din uddannelse.

 

Når du er blevet praktikant hos os

Du kan regne med en praktik med udvikling og udfordring i en af landets største medievirksomheder. Du bliver en del af den digitale salgsafdeling i BTB- organisationen med reference til den digitale områdechef for Distrikt Øst (Fyn og Sjælland) og KAM (bureauer og storkunder).

Jysk Fynske Medier er landets førende digitale mediehus, hvor drivkraften bag vores succes er fleksibilitet, vedholdenhed, produktudvikling og Danmarks bedste data-setup.

 

Din baggrund

Vi forestiller os, at du i dag studerer markedsføringsøkonom, administrationsbachelor, er kandidatstuderende på International Virksomhedskommunikation, Negot, HA, eller kan se din uddannelse eller kompetencer i opgaverne.

Praktikken er ikke dit første bekendtskab med arbejdsmarkedet, da du har haft et arbejde før.

Du taler enten flydende dansk eller engelsk.

 

Praktiske oplysninger

Arbejdstid og -sted: 8-16 på Banegårdspladsen 1, 5000 Odense C

Varigheden af praktikken er mellem 3 og 6 måneder, afhængig af uddannelse.

Opstart forventer vi i januar 2021.

Praktikken er ulønnet og indgår som en del af din uddannelse.

 

Vil du vide mere om praktikken?

Kontakt Digital Områdechef Martin Nørlev på tlf. 23 69 69 12 eller mano@jfmedier.dk.

Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter processen, når den rette kandidat er fundet.

 


Informationer om stillingen

Stillings id: 2020-10-07
Opslagsdato: 13-okt-2020
Sidste frist: 30-nov-2020
Kontaktperson: Martin Nørlev
Søg stillingen her

Uopfordret ansøgning
Hvis vi på nuværende tidspunkt ikke har en ledig stilling, som matcher dine ønsker, er du velkommen til at søge uopfordret. Jysk Fynske Medier er en arbejdsplads med høj puls og fuld fart på. En arbejdsplads, hvor hver dag er forskellig. Og en arbejdsplads med fantastiske muligheder for at udvikle dig – både fagligt og personligt.

søg uopfordret

 




vidste du at

STEP er Jysk Fynske Mediers reklame- og kommunikationsbureau med kontorer i Odense og Holstebro 

vidste du at

... Deal.dk har hver måned mere end 380.000 og spotdeal.dk mere end 310.000 månedlige brugere

vidste du at

... avisen Danmark har 520.000 ugentlige læsere og er dermed landets mest læste dagblad