Jysk Fynske Medier


Hovedstadens Mediehus

Kontakt Hovedstadens Mediehus

LIV - print og digitale platforme

Radio

GroW

Erhverv+ Storkøbenhavn

Adsolute

finddet.dk

Google, SEO og linkbuilding

Annoncørbetalt indhold

Avisen Danmark





LIV - print og digitale platforme


LIV er hovedstadens Mediehus' ugeaviser. Udover de fysiske aviser som distribueres hver uge, opfylder vi 24-7 de lokales behov for information om livet i områderne:
Amager, Frederiksberg, Nørrebro, Nordvest, Valby, Sydhavnen, Vanløse, Vesterbro, Østerbro og Købehavn på LIV sitsene. Vi er en aktiv del af fællesskabet.

Se herunder fordele ved LIV produkterne på henholdsvis print og digital markedsføring.

Oplag og dækningsområde klik her

Print markedsføring

Høj troværdighed
Lokalaviser er blandt de mest troværdige medier.
Når du annoncerer i et troværdigt medie, afspejler det måden, dine kunder opfatter dig som annoncør.

God ROI
Lokalaviserne har en god dokumenteret ROI, return on investment, hvilket betyder, at når du investerer 1 kr. i markedsføring vil du typisk kunne forvente at få 3 kr. i omsætning.

Lav irritation
I mange medier forbindes reklamer med irritation. I lokalavisen forventes det af læserne og er en del af den samlede oplevelse. Det betyder at når læserne ser din annonce, så forbindes du med dit lokalområde, og der skabes ikke irritation over dit budskab.

Høj læsetid
Høj læsetid i lokalavisen betyder, at læserne fordyber sig, hvilket gør det muligt at aflevere mere komplicerede budskaber og højne kendskabet til din virksomhed.

Digital markedsføring

Opmærksomhed
Du skaber opmærksomhed omkring dit din virksomhed og dit budskab.

Kendskab
God til kendskab - synlighed.

Trafik til eget website eller facebook site
Nemt at lede trafik til eget website og Facebooksite, men kan også stå alene ift. at skabe opmærksomhed omkring din virksomhed

Troværdighed
Dit banner ses på en side med stor troværdighed

 

Merværdi til printkunder

Jysk Fynske Medier har udviklet produktet E-profil, hvis primære formål er at tilføre mere værdi til cirka 20.000 printannoncører. Det sker igennem en digital tilstedeværelse med direkte afsæt i kundens printannoncering.
Med E-profilen får vores printannoncører en profilside samt visninger af deres klikbare annoncer online i vores e-aviser. Profilsiden giver annoncen et online hjem, og et link fra profilsiden til kundens hjemmeside har en positiv effekt på kundens søgeoptimering (SEO) og medvirker til en bedre placering i et søgeresultat på Google. Kunden har desuden mulighed for at tilføje endnu mere værdi til profilsiden ved at tilføje tekst, billeder og videoer til profilsiden.


Video med forklaring af hvad E-profil er:


Video med hvordan du kommer i gang med E-profil