Jysk Fynske Medier

Om os


Velkommen til Danmarks næststørste mediekoncern

Hos Jysk Fynske Medier ønsker vi at skabe en mediekoncern med styrke til at fastholde og udvikle de regionale og lokale mediers afgørende rolle for demokrati og sammenhængskraft i lokalområderne. Det er vores vision. Og det, der driver os hver eneste dag.

Jysk Fynske Medier blev skabt den 1. januar 2015 som en fusion mellem Jyske Medier, Fynske Medier og Syddanske Medier. Den 1. januar 2016 blev Midtjyske Medier en del af familien, og vi er i dag Danmarks næststørste mediekoncern med 15 dagblade, 63 ugeaviser, 5 radiostationer og en lang række nyhedssites og andre digitale brands. Derudover favner koncernen forskellige virksomheder af den slags, der skaber kommunikation mellem mennesker. Trykkerier og trykformidlere, distributionsfirmaer, app-udviklere, og et kommunikationsbureau.

Vi dækker et område med ca. 2,1 mio. indbyggere. Vi har 606.000 ugentlige læsere på vore dagblade. Samtidig når vores ugeaviser ud til 929.000 ugentlige læsere, mens vores radiostationer høres af 879.000 lyttere på en uge, og vores digitale medier har mere end 1,365 million ugentlige brugere.

Og sådan kunne vi blive ved med at præsentere det ene imponerende tal efter det andet. Men det er stadig bare tal. Bagved finder du til gengæld en levende organisation med over 1.700 engagerede medarbejdere. Mennesker, der hver dag lægger al deres energi, viden og kunnen i at informere, inspirere, kommunikere og underholde.

Velkommen til Jysk Fynske Medier.

Mød direktionen




vidste du at

STEP er Jysk Fynske Mediers reklame- og kommunikationsbureau med kontorer i Odense og Holstebro 

vidste du at

... Deal.dk har hver måned mere end 300.000 og spotdeal.dk mere end 250.000 månedlige brugere

vidste du at

... avisen Danmark har 467.000 ugentlige læsere og er dermed ét landets mest læste dagblade