Jysk Fynske Medier


Dagblade

Ugeaviser

Radioer

DANMARK.

Tillæg og Erhverv

Digitale Medier

Distribution

Turistudgivelser

Gul og Gratis

Annoncørbetalt indhold

Konceptudvikling

LokaleFordele





Ugeaviser


Jysk Fynske Medier udgiver 63 ugeaviser med et ugentligt læsertal på 952.000

Du finder læsertal, dækningskort, priser og kontaktinformationer ved at klikke på de enkelte ugeaviser 

Kilde: Index Danmark/Gallup, 2. halvår 2019 + 1. halvår 2020 / Målgruppe: 12 år+ / Stikprøve: 21.392

Merværdi til printkunder

Jysk Fynske Medier har udviklet produktet E-profil, hvis primære formål er at tilføre mere værdi til cirka 20.000 printannoncører. Det sker igennem en digital tilstedeværelse med direkte afsæt i kundens printannoncering.

Med E-profilen får vores printannoncører en profilside samt visninger af deres klikbare annoncer online i vores e-aviser. Profilsiden giver annoncen et online hjem, og et link fra profilsiden til kundens hjemmeside har en positiv effekt på kundens søgeoptimering (SEO) og medvirker til en bedre placering i et søgeresultat på Google. Kunden har desuden mulighed for at tilføje endnu mere værdi til profilsiden ved at tilføje tekst, billeder og videoer til profilsiden.

I oktober 2019 fik vi en fornem anerkendelse, da E-profilen blev tildelt prisen som årets kommercielle tiltag på De Lokale Ugeavisers årlige seminar. Herefter har både danske og udenlandske mediehuse udtrykt interesse for at indgå samarbejde om implementering af en lignende løsning.