
Få optimal effekt af dine markedsføringspenge ved at være hvor dine kunder er, når de er der.
Vi når din målgruppe, for ved vi, hvor vi træffer dem. Vi dækker nemlig hele landet med over 2 millioner kontakter hver uge gennem trykte, elektroniske og digitale medier.
Midlet til større effekt opnår du ved at kombinere flere medier. Du får:
Få flere tips herunder og under fanerne ”4 gode tips”
Dagbladets høje troværdighed har en afsmittende effekt på din annonce og dermed på dit produkt/service.
Radioen er stærk til kontinuerlige budskaber. Et godt medie til at skabe kendskab og/eller top-of-mind.
Online-annoncering aktiverer forbrugerne. Ét klik, så er forbrugerne videre til din hjemmeside. Dermed kort vej fra påvirkning til salg.
Ugeavisen bidrager til samtalestof og skaber værdifuld mund-til-mund branding.
Online-annoncering er optimal og effektiv til opfølgning på din kampagne.
Dagbladet har lang læsetid. Vores dagbladslæsere bruger i gennemsnit over 30 min. på deres avis.
Radioen er tæt på indkøbet. Lytteren kan følges fra hjemmet, ud i bilen og helt hen til indkøbet.
E-profil giver bedre placering i Googles søgeresultater. Som annoncør i ugeavisen, får du automatisk en e-profilside.
Ugeavisen giver høj ROI – hvilket er underbygget ved seneste studie. Du får 300 kr. tilbage, når du investerer 100 kr.