Jysk Fynske Medier

Sponsorater


Jysk Fynske Mediers sponsorstrategi tager sit udgangspunkt med afsæt i vores tilstedeværelse i det lokale samfund. Vi handler ud fra devisen: en del af din hverdag, med fokus på lokalt engagement og som katalysator for lokal udvikling. Vi er bevidste om, at et konstruktivt og ligeværdigt samarbejde giver mest værdi og således spørger vi: hvad kan vi gøre for hinanden. Vi hjælper med til at lokalsamfundet har det godt, og fokus for vores sponsorater og partnerskaber er således at støtte (hjælpe) lokalt.

Det har vi taget en snak med Odense Teater og Odense ZOO om.

Samarbejdet med Odense Teater

  

Samarbejdet med Odense ZOO

 

 

 




VIDSTE DU AT

… vores radioprogram ”Morgenministeriet” var nomineret til en Zulu Award i 2014

VIDSTE DU AT

… vores journalister hvert år skriver 6.160 temasider.

VIDSTE DU AT

… Jysk Fynske Medier laver mere end 142.000 avissider om året.