Jysk Fynske Medier

Vi er nomineret til en Markie Award

6. marts 2020


300 % boost i nyhedsbrevstilmeldinger – og nu en nominering i marketingverdenens svar på The Oscars.

Vi er nomineret i Oracle’s The Markie Award i kategorien ”The Insight Award for Best use of Data”. Casen er udviklet af DAD – vores dataafdeling i STEP – og handler om, hvordan vi indsamler permissions og bygger og udsender vores redaktionelle nyhedsbreve. Den handler også om, hvordan de redaktionelle nyhedsbreve skaber nye loyale læsere, som vi løfter over i et prøveabonnement og efterfølgende konverterer til betalende abonnenter.

Modtagerne har i dag mulighed for at tilpasse indholdet i nyhedsbrevet ud fra deres præferencer. Næste skridt i projektet bliver at personalisere indholdet til den enkelte modtager på baggrund af adfærdsdata og maskinlæring. 

Du kan se flere af resultaterne fra projektet i vores nominerede case herunder. Og så kan det ellers godt bare se at blive d. 25/3, hvor den endelige placering afgøres til prisuddelingen i Chicago.





vidste du at

... Jysk Fynske Medier tager aktiv del i lokale kultur- og idrætsforeninger

vidste du at

... avisen Danmark har 559.000 ugentlige læsere og er dermed landets mest læste dagblad

vidste du at

STEP er Jysk Fynske Mediers reklame- og kommunikationsbureau med kontorer i Odense og Holstebro