Jysk Fynske Medier

Nyt produkt skaber merværdi for printannoncører

13. februar 2020


Vi hos Jysk Fynske Medier har udviklet produktet E-profil, hvis primære formål er at tilføre mere værdi til cirka 20.000 printannoncører. Det sker igennem en digital tilstedeværelse med direkte afsæt i kundens printannoncering.

Med E-profilen får vores printannoncører en profilside samt visninger af deres klikbare annoncer online i vores e-aviser. Profilsiden giver annoncen et online hjem, og et link fra profilsiden til kundens hjemmeside har en positiv effekt på kundens søgeoptimering (SEO) og medvirker til en bedre placering i et søgeresultat på Google. Kunden har desuden mulighed for at tilføje endnu mere værdi til profilsiden ved at tilføje tekst, billeder og videoer til profilsiden.

I oktober 2019 fik vi en fornem anerkendelse, da E-profilen blev tildelt prisen som årets kommercielle tiltag på De Lokale Ugeavisers årlige seminar. Herefter har både danske og udenlandske mediehuse udtrykt interesse for at indgå samarbejde om implementering af en lignende løsning.

Hør mere om E-profil i videoen her

 





vidste du at

STEP er Jysk Fynske Mediers reklame- og kommunikationsbureau med kontorer i Odense og Holstebro 

vidste du at

… at vi har 2,6 mio månedlige brugere af digitale platforme (websites)

vidste du at

... Deal.dk har hver måned mere end 380.000 og spotdeal.dk mere end 310.000 månedlige brugere